Inköpsdag och en mild kväll

Annonser

JR tog sin lista och körde till Super-U idag för vi behövde en hel del. Jag hade just inget speciellt på min agenda så jag har bara tagit det lugnt. Mest suttit och lyssnat på min bok och hundarna har inte heller gjort speciellt mycket. Det har varit varmt och de orkar inte så mycket då.

Det var skönt med ett bad idag och jag simmade 50 meter vilket kändes bra. Har gjort det i två dagar nu och om någon inte trodde att man kan träna i en liten pool så har det kommit på skam nu. Det fungerar hur bra som helst , man får vända lite oftare bara. Vi satt ute och åt vår sallad idag eller kväll ska jag kanske säga. Det var så varmt och stilla att vi hade svårt att gå inomhus. Men tillslut gjorde vi det eftersom hundarna ville in och sova.

Helgen kan börja nu och den blir lugn och varm.

Lämna ett svarAvbryt svar