Kvällen i uterummet Publicerat augusti 5, 2014 av mycketyck Vi trivs med att sitta i vårat uterum på kvällarna. Nu blir det hamburgare och allsång på skansen. Snart är hela häcken klippt och jag har krattat upp allt avfall. Dela detta:Dela Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Gilla detta:Gilla Laddar in … Relaterade