Fredag kväll Publicerat maj 29, 2015 av mycketyck Annonser Husse skulle ta näsdroppar och Kuma tycker väldigt synd om honom. Ett kärt avslut på kvällen. Dela detta: Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook ÅterställningDatumapril 12, 2016I relation tillBlandatÄnnu mer regnDatumdecember 15, 2022I relation till2022 DecemberJadå, visst är våren härDatumapril 1, 2014I relation tillBlandat